Etude House було засновано ще у грудні 1985 року!
Назва бренду була навіяна, завдяки чудовим творам польського композитора Фредеріка Шопена. Одними з найкращих творів Шопена вважаються «Етюди».
Спочатку Etude House називався просто Etude, як і серія творів великого композитора. Але згодом бренд розширювався, змінював свою структуру і зараз ми всі його знаємо як «Etude House».
Слоган компанії «У кожній дівчині живе принцеса» повністю виправданий приголомшливим дизайном продуктів бренду. Бантики, карамельно-рожеві тони, відтінки білого молочного шоколаду, що поєднуються з ніжним рожевим кольором.
У 2007 році Etude House відкрив свій 100-й магазин у Кореї. А ще через 2 роки кількість магазинів було вже 200.
За майже 30 років свого існування компанія отримала безліч нагород у різних галузях: за найкращу упаковку, за внесок в економіку країни та допомогу тваринним світам. З 2010 року Etude House бере активну участь у розробці «Фонду охорони дикої природи» та допомагає рятувати рідкісні види тварин на нашій планеті.