UA
RU UA
0 0
UA
RU UA

Mise en scene

Опис

Mise-en-Scene розпочав свій шлях у світі корейських косметичних брендів у 2011 році. Але при цьому практично миттєво отримав визнання серед професіоналів, конкурентів, так і серед простих покупців.

З 2011 року кошти марки регулярно стають найкращими за версіями Allure, Cosmopolitan Beauty Awards, InStyle, CeCi та інших престижних видань та установ.

Ця торгова марка мала дуже стрімкий зліт на вершину успіху. Головну роль у цьому відіграла ексклюзивна рецептура, аналогів якої немає жодного відомого бренду. Спочатку космецевтичні засоби були розраховані на проблемне волосся, тому комплекси носять, швидше, лікувальний характер, хоча і доглядовий ефект у них теж яскраво виражений.

Після використання косметичних засобів Mise en scene майстри перукарського мистецтва відзначали значне поліпшення структури волосся, що робило його сильним і здоровим на вигляд.