У 2000 році починається історія бренду, коли був створений інтернет-магазин і компанія почала пропонувати косметичну продукцію за доступними цінами, при цьому суть косметичної продукції полягає в їхньому вмісті, а не в упаковці.
Перший роздрібний міжнародний магазин компанія відкрила у Сіднеї. На сьогоднішній день бренд має понад 300 роздрібних магазинів по всьому світу.
Missha має великий асортимент товарів, що складається з більш ніж 600 найменувань, до яких входить: догляд за шкірою, тілом, декоративна косметика, догляд за волоссям, а також різні парфуми.
Глибоке вивчення особливостей будови шкіри, серйозні наукові дослідження та аналіз експертів лежать в основі розробки продукції. Виготовлена косметика переважно із рослинних компонентів.